Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Jeśli jesteś konsumentem lub tzw. przedsiębiorcą uprzywilejowanym, możesz odstąpić od umowy sprzedaży internetowej, bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktu (otrzymania przesyłki).

Do zachowania tego terminu wystarczy, że napiszesz do nas:
 mailowo na adres: kontakt@bunny.sklep.pl lub  w formie pisemnej na adres: Ogrodowa 3a Zabrze, 41-803

.............................................................................................................................................

Niezwłocznie potwierdzimy Ci otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Wówczas wyślij do nas zwracany towar na adres

.......................................................................................................................................................

Po otrzymaniu towaru niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, zwrócimy Ci środki pieniężne.

Pamiętaj, że w przypadku niektórych towarów (np. szybko psujących się), prawo zwrotu nie przysługuje.

W przypadku treści cyfrowych, jeśli wyraziłeś zgodę, a my dostarczyliśmy Ci produkt cyfrowy niezwłocznie (przed upływem 14 dni) – produkt nie może być zwrócony.

Więcej szczegółów o procedurze zwrotów przeczytasz w naszym Regulaminie.

Reklamacje

W przypadku towarów zakupionych od dnia 01.01.2023 r. wobec konsumentów i tzw. przedsiębiorców uprzywilejowanych odpowiadamy za brak zgodności towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu 2 lat od tej chwili zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. Wobec pozostałych przedsiębiorców ponosimy odpowiedzialność zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego.

W przypadku towarów zakupionych do dnia 31.12.2022 r. odpowiadamy z tytułu rękojmi za wadę towaru, jeśli wada zostanie stwierdzona przed upływem 2 lat od dnia wydania towaru zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego.

W przypadku treści cyfrowych (ebooki, kursy itd.) również ponosimy odpowiedzialność, jeśli produkt jest niezgodny z umowę.

Jeżeli uważasz, że zakupiony przez Ciebie towar jest niezgodny z umową / wadliwy, możesz złożyć reklamację.

Aby złożyć reklamację:

1. Napisz do nas:

  •   mailowo na adres: kontakt@bunny.sklep.pllub

  •   w formie pisemnej na adres: Ogrodowa 3a Zabrze, 41-803. W treści reklamacji wskaż, jakiego produktu ona dotyczy oraz opisz problem. Powinieneś również wskazać, jakiego sposobu załatwienia reklamacji oczekujesz (wymiana towaru, naprawa towaru, zwrot pieniędzy, obniżenie ceny itp.).

    Więcej szczegółów o procedurze reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

2. Wyślij do nas paczkę z reklamowanym towarem. Prosimy o niewysyłanie do nas przesyłek z opcją "za pobraniem".

Reklamacje rozpatrywane są nie później niż w terminie

14 dni

od daty otrzymania

 

 

 

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY:

 

Imię i nazwisko:................................................................................................................................................ Adres: ...................................................................................................................................................................... Numer zamówienia: ..............................................................................................................................................

Niniejszym oświadczam, iż odstępuję od zawartej z ................................................................................................................................................................................... umowy sprzedaży zawartej na odległość, dotyczącej niżej wskazanego towaru (towarów):

Nazwa Towaru (tytuł):

Ilość:

Cena brutto:

     
     
     

Proszę o zwrot należności na wskazany poniżej numer rachunku bankowego:

________________________ data, czytelny podpis

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl