Przejdź do głównej treści
Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru (odstąpienie od umowy)

Jeśli jesteś konsumentem lub tzw. przedsiębiorcą uprzywilejowanym, masz prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki – bez podawania przyczyny.

Aby skorzystać z prawa do zwrotu, wystarczy, że poinformujesz nas o swojej decyzji:

  • mailowo: kontakt@bunny.shop.pl

  • telefonicznie: +48 534402775
  • lub pisemnie: Bunny Shop, ul. Ogrodowa 3a, 41-803 Zabrze

Niezwłocznie potwierdzimy otrzymanie Twojego zgłoszenia.
Następnie odeślij zwracany towar na wskazany adres sklepu.

- Zwrot pieniędzy otrzymasz nie później niż w ciągu 14 dni od chwili, gdy paczka do nas dotrze.

Więcej szczegółów znajdziesz w naszym Regulaminie.

 

 

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Imię i nazwisko: .......................................................
Adres: ............................................................................
Numer zamówienia: ....................................................

Oświadczam, iż odstępuję od zawartej umowy sprzedaży dotyczącej poniższych towarów:

Nazwa towaru: ..........................................................
Ilość: .................................. Cena brutto: ................

Proszę o zwrot należności na numer rachunku bankowego:
......................................................................................

Data, podpis: .........................................................

 

Reklamacje

 

Dbamy o jakość naszych produktów. Jeśli jednak uważasz, że zakupiony towar jest wadliwy lub niezgodny z umową, możesz złożyć reklamację.

Jak to zrobić?

  1. Skontaktuj się z nami:

  • mailowo: kontakt@bunny.shop.pl

  • telefonicznie :+48 534402775
  • pisemnie: Bunny Shop, ul. Ogrodowa 3a, 41-803 Zabrze

W wiadomości wskaż:

  • jakiego produktu dotyczy reklamacja,

  • na czym polega problem,

  • w jaki sposób chcesz, aby reklamacja została rozpatrzona (np. wymiana, naprawa, obniżenie ceny, zwrot pieniędzy).

  1. Odeślij do nas reklamowany towar.
    Prosimy, aby nie wysyłać przesyłek „za pobraniem”.

Reklamacje rozpatrujemy nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania paczki.